Retouren & klachten

retourpagina mrboat

Producten retourneren

Het kan voorkomen dat je iets terug wilt sturen. Dit kan in de meeste gevallen gelukkig net zo makkelijk als het bestellen.

Je kunt kiezen of je het product wilt ruilen of een terugstorting van het aankoopbedrag wilt ontvangen. In geval van terugbetaling zullen wij het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten(minus de retourkosten) binnen 14 dagen crediteren. De kosten voor het retourneren zijn 4,95 voor eigen rekening en worden ingehouden op de terugstorting. Daarnaast zijn er een aantal voorwaarden voor het retourneren van producten.

Let op: Op kleur gemaakte vloer- en wandcoatings, pigmenten en gietvloeren in RAL-kleuren worden specifiek voor de klant aangemaakt en kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Wanneer kan ik producten retourneren?

Voldoet jouw retouraanvraag niet aan de bovenstaande voorwaarden? Neem dan contact op met de klantenservice. In sommige gevallen wordt je retour alsnog geaccepteerd.

Hoe retourneer ik het product?

Je kunt een product gemakkelijk retour sturen via een pakketpunt bij jou in de buurt, je kunt hierbij kiezen uit PostNL, DHL-Benelux of Bpost. Door het retourproces te starten via de onderstaande button krijg je toegang tot je retourlabel.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.

Telefoon: +31(0)75-6289809
E-mail: info@mrboat.nl

Wij zullen onze uiterste best doen om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Mr.Boat bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).